Massage

Har precis varit på taktilmassage hos Åsa Österberg, så himla underbart. Känns som det blir skönare och skönare för varje gång, men det kan tydligen ha med att man kommer längre och längre fram i graviditeten. Nästa gång blir i slutet av januari. Åsa lyssnade även på hjärtljuden och den stunden hon lyssnade lät det precis som det skulle ❤️. På tisdag ska jag till barnmorskan för att lyssna igen.

Dagen började med ett besök på stan för att handla de sista julklapparna och sedan åt vi lunch hemma hos barnens farmor. Killarna släppte av mig till massagen förut och nu sitter jag faktiskt på bussen (!) hem. Känns som det var tusen år sedan jag åkte buss (i nyktert tillstånd) men det verkar ju väldigt smidigt, ca:15 min hem från Tinnerbäcksbadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0