Långa dagar

Ibland känns dagarna väldigt långa. Speciellt när jag har varit utan bil ett par dagar, inte för att jag har något ärende bara känslan av att inte kunna ta mig någonstans, lyxproblem! 
Julius går nu och tar fler och fler steg hela tiden, han är så himla söt när han går att mitt hjärta smälter gång på gång. Inatt har lillasyster bökat omkring mycket och jag har drömt skumma drömmar. Ligger och flexar med fötterna för att förhindra vadkramp och vågar knappt sträcka på tårna. Det gör så j_kla ont av att vakna av kramp och det brukar fungera så att jag skriker rakt ut samtidigt som Micke slänger sig över vaden och försöker hjälpa mig så gott det går. 
Imorgon ska jag till barnmorskan och mäta magen, lämna blodprov och lyssna på hjärtljud.
Just nu kollar jag och Rasmus på film och fikar och Julius sover eftermiddag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0