Torsdag

Det är mkt som snurrar i huvudet just nu och jag ser fram emot saker med skräckblandad förtjusning. Men är det några som detta kommer fungera för så är det vi. Hur som helst så är Julius och jag inne på vår second sleeptime för idag. Och klockan är bara 11.30, ups! Måste försöka skjuta på hans sovtider och då kanske han tillslut inte vaknar så tidigt på morgonen mer, eller? Det ultimata vore om han kunde sova 2 ggr/dag ca 1,5 h varje gång. Nu sover han ca 4h på dagen uppdelat på 3 tillfällen. Och jag är inte sen att hänga med. Städa huset, leka och läsa gör vi sen. Om 2 h ska vi gå och hämta Rasmus, och jag längtar redan efter honom. 
Micke har jobbat sent två kvällar men idag kommer han hem till middagen och jag ska göra någon form av lövbiffswok med nudlar. Igårkväll var killarna så söta, satt i badkaret tillsammans och badade. Perfekt ju att bada de samtidigt. När Julius märkte vad som var pågång så sprattlade han av förtjusning, gullunge.
Provade vinteroverallen på Julius förut och den var typ lagom nu, crap. Ingen 1-årig Julius som kan ha den i januari. Skulle vilja ha en skaloverall till honom med nu i höst så han också kan fara omkring i trädgården bland alla löv och leksaker, jag tror inte han vill sitta fastspänd i vagnen under en filt. Så med andra ord är det en hel del med höst- och vinterkläder som behöver köpas. Båda grabbarna behöver ny uppsättning fleecekläder också. En av nackdelarna med att få ett sommarbarn och ett vinterbarn är ju att inga av dessa ytterplagg passar och kan gå i arv.
Idag kör vi på slappokläder i form av chinos och militärgrön stickad tröja, love the colours.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Så mysigt att grabbarna kan bada tillsammans. Roligt när de växer😊. Och mamman är snygg som vanligt👍❤️

2014-08-21 @ 17:11:58
Postat av: Storasyster

Snyggo...😘❤️

2014-08-21 @ 21:36:56
Postat av: Mamma

Sov när det passar er gumman,njut av varje minut den tiden kommer inte tillbaka:)Kramis

2014-08-22 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0