Tisdag

Det gick jättebra på dagis idag efter 5 veckor, puh! Micke och jag var lite spända imorse om hur det skulle gå vid lämning och allt men det gick jättebra och Rasmus har haft roligt. När jag hämtade honom blev Julius jätteglad när han såg honom och när de satt i vagnen sa Rasmus  -Jag tycker så mkt om honom. 
Mitt hjärta smälter ♥.
Full rulle hemma och ikväll lagade vi en rätt från vår matkasse vi har fått levererad. Kycklingklubbor med kryddsmör, potatishalvor och spejsig sås och morotssallad. Allt var gott men det hade varit lite godare med kycklingfilé, tycker klubbor är sådär.
Imorgon ska jag koka barnmat åt Julius. Han kryper närsomhelt förresten, står och gungar på knäna och drar sig framåt på mage. Annars är han som mest nöjd när han får sitta upp med en massa favoritleksaker framför sig (läs Rasmus hårda bilar, bultbräda, eller leksaksgräsklipparen).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0