Tisdag

Rasmus är mkt bättre och vi behövde inte åka til US imorse. Däremot är Julius dunderförkyld, rosslig, gnällig (helt förståligt), trött mm. Fotograferingen imorgon är inställd. Bli bra nu killar!
Jenny har varit här idag och busat massor med Rasmus, klippt hans hår (tackar) och haft med sig de godaste vaniljbullarna jag har smakat. 
Denna kväll har inte varit rolig med en superledsen övertrött Julius som tillslut somnade efter att ha kräkts ner hela sig, mig och sin snuttis precis när jag skulle lägga ner honom i spjälsängen. Jag vill bara dra täcket över huvudet. Till råga på allt jobbar Micke sent idag vilket innebär att han är hemma runt 21.
Jag läste ett blogginlägg som Blondinbella skrev häromdagen och tyckte det var så bra. Det handlade om att känna sig otillräcklig. Det skulle man verkligen kunna säga att jag gjorde ikväll när Rasmus fick vänta hela tiden då jag styrde runt med Julius. Men, jag tänker inte låta mig känna mig otillräcklig för vem mår bra av det?? Istället kommer jag tänka - Jag gör så gott jag kan. Och vet ni, det är ju precis det vi gör hela tiden, så inga mer negativa tankar för jag gör så gott jag kan och jag nöjer mig med det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Så trist att ni behövde ställa in fotningen. Men det blir fler gånger. Krya på sej💙. O du har så rätt, vissa dagar vill man klona sej, önskade att man hade åtta armar och fyra famnar. Man gör allt för sina små hjärtan! Fortsätt som du gör, di är den bästa mamman till dina fina pojkar❤️

Svar: Tack gumman! Det värmde ❤️.
sofnys.blogg.se

2014-08-26 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0