Orolig

Efter ett frisörbesök på förmiddagen blev slutresultatet page och snedlugg, jag är nöjd och håret ser mkt friskare ut. Jag har dragit ut på det här besöket om man säger så, i sådär 1 års tid.

Rasmus är förkyld och har fått en hemsk hosta, förkylningsastman drog igång ordentligt på bara en dag och han är väldigt påverkad, snabbandad, andfådd, rosslig, pipig m.m. Han har fått full dos (om inte mer) av luftrörsvidgande och kortison 3 ggr idag. Imorgon ger vi 4 ggr och fortsätter så nu när det är som värst och sedan trappar ned. Om han är lika påverkad imorgon så ringer jag barnakuten och åker in med honom. Bli bra nu hjärtat! Får nog ta och bära in honom till vår säng inatt så att jag kan höra honom hela tiden.




Kommentarer
Postat av: Annie

Du blev superfin gumms👍. Som sagt bli bra nu Rasmus. Krya på sej💙

2014-08-24 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0