Julius 7 månader

Idag blir plutten 7 månader, stora killen ❤️. Han har inte riktigt börjat krypa än men vilken dag som helst, då gäller det att passa :). Han drar sig framåt på golvet och sitter stadigt utan problem. Älskar mat och bara gapar när han får gröt, frukt, middag eller flaska. Så skönt att han är glad i mat, kommer igår hur jobbigt det kändes när Rasmus inte ville äta så bra när han var liten. Ikväll har vi sänkt ner spjälsängen och det är verkligen på tiden kan jag lova. Julius står ofta i krypposition i sängen och det var bara en fråga om tid innan han hade fått tag i kanten.
Han tittade lite suspekt på mig ikväll när jag la ner honom i sängen men somnade sött efter någon minut. Jag hängde för en filt över spjälorna som nu helt plötsligt syndes ovanför spjälsängsskyddet så då blev det bättre.
Imorse när jag kom upp (fick sovmorgon) satt Julius i soffan med killarna och gjorde smackljud med munnen, han får till en riktig pussmun, gulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0