Inte på topp

Vi började dagen med att åka till US, jag och Rasmus. Där fick han mer luftrörsvidgande, kortison och kortisontabletter. Läkaren ville att vi skulle komma in i morgonbitti också så att han fick lyssna på Rasmus igen. Bra att de är noggranna. Vi fortsätter att ge medicin hemma och jag tycker han verkar mkt piggare idag och allmäntillståndet är mkt bättre. Han och Micke var ute en timme förut och körde springcykel och radiostyrd bil. 

Mitt allmäntillstånd är det betydligt sämre med. Det känns som allt har gått emot mig idag. Känner mig febrig, trött och hängig. Micke kom hem tidigare från jobbet och "tog över allt" så att jag fick sova. Med lite sömn och mat i magen så piggnade även jag till ikväll. Dock sitter jag under värmefilten (på max) och fryser just nu. Nu ska vi krypa upp i soffan och mysa lite, tända lite ljus och se på serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0