tisdag

Nu börjar jag komma ifatt efter festligheterna, det blir så rörigt hemma, jag förstår inte. Kläder och tvätt överallt och nu har jag börjat sortera ordentligt vad ska ska sparas och skänkas. Jag tvättar mkt ytterkläder också som ska läggas undan. Jag gjorde precis Julius vagn vårfin och bäddade med täcke och kudde, fårskinnet får vara kvar i botten, reglerar värmen och är mjukt och skönt. Imorgon måste jag åka till XXL för att reklamera ett par skor jag köpte i höstas till Rasmus. De har spruckit i sömmen fram så jag hoppas på att få byta till ett par hela likvärdiga skor. Ska in en snabbis på Ikano med för att se om jag hittar en passande hatt eller keps till Rasmus som han kan ha till dagis på torsdag när han ska vara påskgubbe. Helst skulle det ju vara en svart hatt med brätte men jag tror det blir svårt att hitta. Ska man klä ut till påskkärring istället har Åhlens ett jättefint förkläde med passande sjal med kycklingar på.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0