Sommarvärme

Så varmt ute och jag är i behov av lite sommarkläder märkte jag idag. Mamma har varit här och vi har varit ute mkt, Rasmus tog med mamma upp i skogen och visade "sina" 3 myrstackar som han tittar till minst 2 ggr om dagen. Vi åt mammas köttfärssås och fikade gott. Mamma hade även grillat kycklingklubbor i ugnen till Rasmus och det passade honom perfekt att äta kallt med lite folie om. Bra tips till picknick och mellismat. Innan mamma åkte hem fick Rasmus glasspengar av mamma och vi knallade ner till affären så att han fick handla och betala sin glass själv. Han var så stolt och vi satte oss på några mossbeklädda stenar i en skogsglänta på vägen hem för att äta glass.
Julius har fått böjveckseksem så jag har börjat smörja honom med hydrokortison efter rådfrågning med BVC. Tycker redan att det har lagt sig lite. Nu hör jag hur Micke gör te på nedervåningen så bäst att stänga igen datorn och förbereda lite mys och kvalitetstid med min sambo. Vi har förresten varit tillsammans i 10 år i år ♥. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter som en härlig dag! Hydrokortison är bra till mycket😊. Grattis till era 10 år, en mycket respektabel ålder på ett par❤️

2014-04-28 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0