Påskdagen

Igår var vi på 1-årskalas, det är nämligen Fanny som har blivit så stor. Det var kul att träffa alla igen och vi var ute och busade massor med barnen. Miche ordnade med fiskdamm ute och det var poppis hos barnen. Kvällen spenderade vi hemma hos Emma och Daniel och det är så kul att se Rasmus och Nova leka så bra tillsammans ❤️. Rasmus somnade inte förens 22 igår och han sover än. Idag ska vi ta en lite lugnare hemmadag och ladda batterierna inför Valla imorgon. Jag är såå allergisk så det påfrestande för mig att vistas utomhus trots tabletter, ögondroppar och nässpray.
Julius fick en doppresent av Maud med familj igår som tyvärr inte kunde närvara på dagen. En jättefin pirat i finaste färgerna från Handmålat. Jag tänkte jag skulle ta och visa alla fina presenter Julius fick i samband med dopet någon dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0