I'm alive

Jag är oskadd. Läkaren klämde och kände på mitt pulserande blå finger men iom att vi inte kunde se eller känna nått hårt i fingret ville hon inte öppna det i onödan och förstöra min fingerblomma?? Helt ok för mig. Jag kan ha haft sådan tur att träbiten bara åkte in i fingret och sedan slets ut igen som ett hugg. Kan vara därför det blödde så mkt. Jag skulle återkomma om det blev värre med fingret, om det typ ramlar av. Men jag behövde inte vara orolig (jag höll på att kräkas i väntrummet), det kan vara så att det försvinnner av sig själv. Hoppas! Jag har tvättat med asolsprit och haft på bisalva och nu känns det liiite bättre faktiskt.
Som plåster på såren gjorde vi lite 80-talsbananer på grillen ikväll, kommer ni ihåg??




Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att det är lite bättre nu❤️

2014-04-26 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0