Underbara höst

Har lovat mig själv att jag måste ut med kameran nån dag och ta lite fina höstbilder. Får bli en dag i oktober tror jag.
Nu är iaf två saker på vår 2do-lista bokade, vinden ska golvas klart nästa söndag och nästa lördag ska vi åka runt och kolla efter en bil. Hoppas farmor kan vara barnvakt :).
 
Idag var nog första dagen jag fick till håret hyfsat bra sen efter klippningen, knepet var nog att ha i mer produkter och dra luggen åt sidan, helt ok om jag får säga det själv. Men jag satsar ändå på långt hår nu framöver, sådär om några år, buhu!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annir

Snyggo! Fina kulan<3

2013-09-12 @ 19:45:34
Postat av: Mamma

Fina Sofie:)

2013-09-13 @ 08:13:25
Postat av: Storasyster

Du är jättefin Sofie ;-))❤❤
Du vet väl att håret växer fortare när man är gravid ?...:-))
Hormoner...:-)

2013-09-14 @ 11:20:30
Postat av: Sofie

Wohoo! Vilken bra nyhet :)

2013-09-14 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0