söndag

Idag har jag och R varit i Motala och hälsat på mamma/mormor som är nyopererad. Vi var där några timmar och  sen åkte vi hemåt då R hade bestämt sig för att inte sova. Han slocknade efter  3 minuter efter att vi hade åkt iväg med bilen ;). 
Vi gjorde ett stopp i Tornby, och var både på Jysk, Maxi och Intersport. 
Mitt flängande och att jag jobbade extra igår har gett mig foglossningen from hell ikväll. Går omkring med pyttesmå steg och det känns som att bäckenet ska ramla isär, skööönt!! 

Nu måste jag börja ta det lite lugnare och kanske anpassa mig lite efter att jag är gravid också. Jag är bara i vecka 23 så jag har ju en bit kvar. 


Kommentarer
Postat av: storasyster

Bra gums att du tänker så,, vi är rädda om dig förstår du......:-)
hoppas det lugnar sig i bäcknet...
ha en bra söndag kväll
kram<3

2013-09-15 @ 19:17:56
Postat av: Annie

Det är verkligen inte lätt att ta det lugnt men du måste som sagt försöka! Hoppas att det blir bättre och att tiden går snabbt;)

2013-09-15 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0