onsdag

Igår var Micke hemma så jag passade på att åka ut en sväng till Ikano efter jobbet då jag helt plötsligt inte hade några tröjor/toppar som passade längre, magen växer med en väldig fart.

 

Det är väldigt svårt att inte komma hem med något till Rasmus och så blev det även denna gång. Jag köpte ett par schyssta höstsneakers åt honom som var fodrade med vitt fluff i hela skon. Endast 199:- på DinSko. Skorna är inte vattentäta men då använder man ju ofta gummistövlar och sen även vinterkängorna så det fick bli dessa. Köpte även en ullsula ( no shit!) att ha i dessa och även i de nya gummistövlarna då jag tror de är liiite för stora.

På Lager157 fyndade jag en röd/vid-randig kofta till mig och Rasmus fick två par raggsockar.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0