Höstliga vindar

Jag älskar höst! Idag är det riktigt bra väder med sol och man känner de kalla friska vindarna.
Rasmus har precis somnat och jag ska strax göra detsamma.

Igår jobbade jag hela dagen, allt flöt på riktigt bra men jag längtade hem till grabbarna. De hade varit och storhandlat och fixat och tvättat nya vagnen. Det hade nämligen inte säljarna gjort! Den var jättesmutsig och det låg en gammal glasspinne kvar och ena facket bl.a. Dåligt. Men nu är hela vagnen skrubbad och hela klädseln är tvättad med vanish så det blev riktigt bra tillslut. Blir invigning på dagis imorgon.

I eftermiddag ska jag och Rasmus åka till Ikano. Rasmus har nämligen en frisörtid på Zigges kl 16. Får se hur det går ;). Jag har iaf bokat bilen så han kan sitta i den när de klipper honom.
Kanske blir en sväng förbi Daniel och Emma efteråt för att titta på Novas lillebror som bara är några dagar gammal ❤.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0