Busunge

Rasmus har blivit väldigt duktig på att cykla på sin trehjuling. Och snabbt går det! 
Igår när vi kom hem från dagis hann jag bara ställa ifrån mig vagnen utanför dörren och skulle precis låsa upp när jag i ögonvrån ser Rasmus dra iväg på sin cykel. Jag tänkte att han kommer nog strax så jag började packa ur vagnen. När jag hade burit in allt och han fortfarande inte var tillbaka började jag gå mot lekparken och ropa på honom. Inte i lekparken heller fanns tillstymmelse av min unge. Helt plötsligt hör jag hur han ropar på mig och då är han på andra sidan på väg hem igen. Han tog alltså ett varv runt lekparken och x antal hus på denna korta stund. Det gick undan för min busunge!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0