Oktober

Igår träffade jag tjejerna på stan efter jobbet och det blev både mat och fika på Steves. Vi gratulerade Bojjtan som fyller 30 år idag! Jösses, det påminner mig om att det snart är min tur…

 

Var på Aurorasamtal på förmiddagen och träffade en jättebra läkare som jag kände igen sen tidigare när jag var inlagd på US när jag väntade Rasmus. Hon var väldigt tillmötesgående och om jag väljer ett planerat snitt så kommer det bli den 7/1 i Norrköping.

 

När jag kom hem på kvällen var Rasmus farmor och Peter kvar hemma hos oss och de hade hjälpt oss massor under dagen. Nu är trädgården vinterförberedd och Birgitta hade putsat alla mina fönster och delat på de och putsat emellan! Innan hon skulle gå tog hon med sig alla mina gardinlängder från vardagsrummet för att tvätta och få bort allt katthår som finns kvar på dem.

 

Vi blir riktigt bortskämda nu och detta är guld värt när det känns som att tiden inte räcker till.

 

På lördag ska Rasmus vara hos mormor tills på söndag och vi får tid att ha lite kvalitetstid tillsammans och bara vara Micke och Sofie. Tack för att ni ställer upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0