Lyckad shopping

Yes! Hittade en klänning på stan ikväll, det blev en mammaklänning från H&M, och vet ni vad? Jag fick tips och råd av butiksbiträdena där, och de hämtade flera klänningar åt mig som jag fick prova, på H&M alltså! Detta har väl aldrig hänt? H&M är ju inte kända för sin kundservice direkt.
Köpte faktiskt en klänning till därifrån som funkar bra om jag använder den bakochfram, jo det är sant.
 
Var inne en sväng på PoP för att köpa en mössa till R men kom ut med en hel påse då det är svårt att motstå alla fina kläder där.
 
Lite nya smycken för att pigga upp big mama och som nog kommer passa fint ihop med klänningen. Har ju aldrig örhängen längre så jag får väl pierca öronen samtidigt som jag ska testa dessa, aj!
 
Nu ska jag sova, är hur trött som helst. 2 timmar på stan är slitsamt för fogarna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh,va fint:)Är det både byxor o tröja?

Svar: Ja det är det, byxorna är tvåfärgade med ett blått och ett grönt ben :).
sofnys.blogg.se

2013-10-25 @ 04:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0