Babynest

Behöver ju inte komplettera med så mkt till lillebror då vi har det mesta. Väldigt smidigt. Spjälsäng, babyskydd, babysitter m.m. Men, nu har jag bestämt mig för att köpa ett så kallat babynest, väldigt hett just nu. Jag tror jag kommer använda det mkt och det verkar smidigt att ha bebisen liggandes i det i tex soffan, sängen osv. Bebisar vill ju ha det trångt och varmt som det var i mammans mage och detta babynest kan man dra ihop och göra större och mindre så att det blir riktigt cosy. Som en liten hundkorg kan man säga ;).
 
Vad tror ni om detta? Hiss eller diss?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Fint möster!! O fyrkantigt vet jag inte om jag har sett förut, bara runda eller u-formade;). Köp!

Svar: Men den är typ U-formad, och snörper man ihop den mer tror jag den blir rundare :)
sofnys.blogg.se

2013-10-17 @ 18:57:13
Postat av: Anonym

De är kanon :) gjorde ett till Alicia :)
Gå in på minbebis.com o sök reda på "på smällen" blogg hon har en tävling där man kan vinna ett just nu :) kramar

Svar: Tack för tipset! Kram
sofnys.blogg.se

2013-10-18 @ 19:38:55
Postat av: Anna Brunet

Haha såg nu att jag hade visst missat o fylla i mitt namn ;) så det var jag som skrev föregående kommentar ;) kram

2013-10-18 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0