måndag

Idag har jag varit och träffat en sjukgymnast som böjde och bände i mina ben.

 -Du kan ha lite ont i bäckenet efter denna undersökning.

- Jo jag tackar ja!

Men det är bara att gå med små steg och försöka att inte snedbelasta bäckenet för mkt. Jag skulle höra av mig om det blev värre eller prata med en läkare på Kvinnohälsan.

 

Jag har fått vår Bugaboo Cameleon såld och de kommer och hämtar den ikväll. Vi har tagit isär hela vagnen och gjort den jättefin (ser ut som ny) och nu känns det jättekonstigt att se den med liggdelen på igen. Rasmus första vagn som han låg i när han var en liten plutt, åhh.

Igår tapetserade Micke lillebrors rum efter att han hade målat. Färgen hette ”pistage” och passade jättebra ihop med tapeten. Det blev så himla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0