Godmorgon

Jag är trött, på riktigt. Skulle verkligen behöva vila en stund varje dag men vet inte hur det ska gå till. Det hinns liksom inte med när man jobbar heltid och sedan skyndar iväg för att hinna hämta på dagis i tid. Inatt har jag haft molande värk i magen och inte fått mkt sömn. Jag har ett lugnt jobb men det är inte samma sak som att kunna lägga sig ner och vila.
Glömde ju berätta hur tillväxtultraljudet gick. Allt såg bra ut och bebisen vägde vid tillfället ca 1860g (helt enligt kurvan), idag har han säkert passerat 2 kg. Han låg då med huvudet neråt men det kan ju ändra sig på vägen. Nästa ultraljud är den 12/12. 
Har lite ågren för att jag har tagit på mig att göra både köttbullar och jansson till 11 vuxna och 6 barn till den 13/12. Jag jobbar fram tills dess och även den dagen och förstår inte hur jag ska hinna (eller orka för den delen) att lösa detta. Måste konsultera med min fästman och se vad han har för lösning på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0