Valborg

Valborgsfirandet blev hemma hos Micke, Jenny, Lova och deras treveckors lilla bebis Fanny. Helt underbar. Rasmus fick hålla henne och strök henne försiktigt på huvudet och sa -heeej, heeej, heeej, heeej. Daniel och Emma med Nova var också där och de "stora" barnen var så söta när de hade "mmmiiiiis" i soffan och fick äta godis.
Tanken var att vi skulle gått och tittat på elden men efter att ha läst att det blev inställt på många platser ville vi inte släpa ut barnen så sent ifall det var inställt och vi skulle behöva gå hem igen.
 
Idag är jag ledig och jag och R ska bara vara hemma, troligtvis ute i trädgården så att jag kan kratta och röja upp lite. Måste kolla om Blomsterlandet har öppet så kanske vi åker iväg och köper lite blommor. 
Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Turkiet :). Jag har bokat tid för passansökan för alla tre den 20/5, det borde vi hinna innan vi åker va? Två veckor får de på sig då. Vad tror ni?
Ny bikini är inhandlad och det blev en på Intersport som jag hade sett ut. Nu saknas bara ett par Crocs till R men det kanske jag köper på plats i Turkiet istället.
 
Nu har jag fått igång min nya telefon och jag är mer än nöjd, ska bara hitta något schysst skal till den.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0