Sjuk

Jag har känt mig hängig sen i lördags men i måndags gick jag till jobbet ändå, tänkte att jag skulle strejka emot sjukdomen. Det funkade inte kan jag säga och efter ett tag kände jag att febern hettade. Med lite Ipren och Panodil överlevde jag några timmar innan jag pep hem. Väl hemma slog ögoninfektionen till och mitt ena öga svullnade upp så det såg ut som jag hade varit med i en boxningsmatch. Troligtvis fick jag en allergisk reaktion i det ögat då jag hade klappat Albin. 
Jag är hemma idag också och kanske imorgon med om jag inte känner mig bättre framåt kvällen. Rasmus är tillbaka på dagis idag då han igår var så gott som symptomfri från sin ögoninfektion.
 
Albin måste flytta ASAP och på tors, lör och tisdag kommer annons i Corrren igen. Går inte detta vägen har vi inget annat alternativ än att ta bort honom, fan!! Vet inte hur jag skulle klara det, hemska tanke.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0