lördag

När jag hämtade Rasmus från dagis igår hade han troligtvis fått en ögoninflammation, jättekladdig i ena ögat var han. När vi kom hem kände jag att han var varm och hade feber. Helt utslagen var han och låg bara och tittade på Nicke Nyfiken. Idag är han mkt bättre, vilket energiknippe! Ingen feber och ögat ser mkt bättre ut, det var nog inte en så allvarlig ögoninflammation men vad jag förstår så smittar det lätt så man får tänka sig för en extra gång.
Jag däremot känner mig rätt hängig idag men hoppas det vänder snart. Måste ju försöka hålla någorlunda tempo med mitt energiknippe som springer omkring här. Blir nog att gå till en lekpark snart så han får leka av sig lite. M åker till jobbet snart och jag längtar redan efter att han ska komma hem ♥.
 
Hur gullig får man vara i Ducati-mössan? ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0