söndag

Igår var det jobb i Norrköping och jag saknade mitt hjärta väldigt mkt då han sov när jag kom hem kvällen innan. 
Mamma, Robert och Nova har varit här i eftermiddag och det var jättetrevligt. De hade med sig en stor bukett blommor till Micke som fyller 35 år imorgon. Jag fick assistans till min smörgåstårta som jag gjorde idag också, den ska vi mumsa på imorgon. Hyffsat bra väder idag och vi har nästan varit ute hela dagen, Rasmus och Nova har busat massor i trädgården. Nu är jag helt färdig (har tvättat flera maskiner idag också) och har fastnat i soffan, skulle jag blunda skulle jag somna. Snart kommer Micke hem från jobbet och då ska vi äta lite middag sen blir det nog sängen för både mig och Rasmus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0