5:e och sista lediga veckan

Det gick så himla bra när Rasmus var hos mamma, över förväntan! Han vinkade glatt när vi åkte och hade sovit bra på natten :). Micke och jag passade på att köra mc både lördag och söndag och vi skrapade ihop ca 20 mil. På fredagskvällen gick vi på bio (World War Z) helt klart sevärd. I och med att vi har sett flera säsonger av Walking Dead är vi inte så främmande med zombies ;). Det blev mat på Ming innan filmen och de levererade som vanligt.

Jag och Rasmus har denna veckan kvar på "sommarlovet" och idag har han hjälpt mig att slipa och grundmåla nattduksbordet jag hittade på loppis. Vi ska åka och köpa några fina färger sen också.

Hade lovat mig själv att framkalla foton innan semestern är slut och igår tog jag tag i det. Ca 150 bilder blev det. Rasmus ska ha med sig foton till sitt "tanke-kort" på dagis där man gör ett litet collage med barnens nära och kära som de kan titta på osv. Fröknarna plastar in detta och hänger upp på väggen. Måste ta med ett kort till hans hatthylla på dagis med.

Nu ska vi kolla på Lejonkungen en stund sen blir det lunch och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0