VAB

Har inte kunnat ge Rasmus hans astmamdicin ordentligt då det inte är lätt för en 1,5 åring att ta 6 djupa andetag på beställning när man sätter en mask över näsa och mun. Jag ringde barnavd. på US idag och sa att han var dålig och att vi måste få låna hem en eldriven maskin som blåser ut gas som det räcker att man sitter framför. Då var de tvungna att lyssna på honom först. Micke åkte dit till 17 och kom hem vid 20.30. Rasmus mådde inte bra när han kom hem, helt utmattad, febrig och har kräkts flera ggr för att han är trött, hungrig och för all medicin. Stackars liten. Imorgon blir det VAB för min del.
Vi har fått "låna" hem en maskin. Men bara i tre dagar. Det kommer säkert räcka för denna gång men nästa då??
Nu sover han och jag hör hur han andas ansträngt inne från sovrummet. Han hade feberfrossa förut och tempen visade över 39 grader. När jag höll om honom vid nattningen sjöng jag för honom med tårarna på kinderna. Jag fungerar inte när du har det svårt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Oj lilla gubben då! Han som nyss var sjuk:(. Hoppas han är lite bättre idag. Kramar om!

2013-01-29 @ 08:00:41
Postat av: Rebecka Carlbergh

Usch. Inget kul när de är sjuka. Känns i mammahjärtat. Sköt om er. Kram

2013-01-29 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0