Avslut

Vi har genomlidit ett par tuffa dagar och idag har vi fått ett avslut på det hela. Nu gäller det att läka alla sår och att blicka framåt. Ta nya tag och försöka tänka logiskt. Mitt i allt elände har Rasmus varit dålig och han har haft det tufft med sin förkylningsastma, så inget dagis denna vecka. Vi är hemma allihopa imorgon och på måndag är jag föräldraledig så på tisdag är det dags att ta tag i vardagen igen med jobb och dagis.
 
Det är två st som har hört av sig ang. tidningsannonsen på Tindra. En kvinna som bor i ett radhus i Ullstämma som länge har funderat på att skaffa en katt. Hon ska troligtvis komma imorgon och kolla på henne men hon sa att hon gärna ville kolla på Albin också. Jag hoppas att han fastnar för Albin då det är en annan som har ringt om Tindra ikväll. Hon som ringde ikväll bor på landet utanför Mjölby och har redan en honkatt som är väldigt lik Tindra på alla sätt. Både utseendemässigt och personlighet då denna honkatt också är lite undergiven och mobbad. Hoppas att dessa två blir en perfekt matchning! I värsta fall går de inte alls ihop då jag kan tänka mig att det kan vara lite tricky med just två honkatter. Om de vill ha katterna på prov så går det givetvis bra, vi vill ju också att det ska fungera så att de trivs och kommer till ett bra hem.
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Så himla fin bild på Rasmus! Så bra att ni fått några svar ang katterna. Hon i ullstämma kanske fastnar för båda två:). En massa kramar till dej, finaste du<3

2013-01-31 @ 21:51:40
Postat av: Mamma

Va fin!!

2013-01-31 @ 21:54:13
Postat av: Storasyster

Hoppas verkligen allt kommer att bli till det bästa...:-))❤
Helt otroligt vilken söt pöjk ni har❤💕😊
Love U
Kram kram

2013-02-01 @ 02:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0