Two more to go

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Life goes on? Kännslorna går upp och ner och just nu känner jag mig mest förbannad. Jag tror jag kommer att gå igenom hela känsloskaran innan jag blir människa igen. Och INGEN kan sätta sig in i hur detta var, finns ingen jämförelse men däremot får man ha sina egna tolkningar.
De senaste dagarna har jag inte orkat prata med någon men däremot har jag fått många sms, kort och paket på posten. Mina vänner, ni är guld värda och det ni har skrivit till mig har hjälpt mig stå upp. Känslan av att ha så fina vänner som erbjuder sig tid när som helst jag behöver är obeskrivlig, sådana vänner "växer inte på träd" ♥.
 
Tindra har flyttat hemifrån och bor numera på landet utanför Mjölby. Hon som hämtade Tindra var väldigt mån om katter och Tindra kommer garanterat att få mkt mer uppmärksamhet mot vad hon har fått av oss den senaste tiden. I veckan kommer även Albin och Texas annonseras i Corren. Håll ögonen öppna och tipsa era nära och kära.
      
 
Fick detta sms av Tindras nya matte förut.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

<3<3<3

2013-02-04 @ 08:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0