föräldraledig

Jag är föräldraledig idag samtidigt som Micke är i Stockholm hela dagen med sitt jobb. Annie och Alfons har varit här på fm och myst med oss. Rasmus var på hyffsat bra humör och Alfons är bara hur söt som helst! Annie hade med sig en goodiebag till mig med bla ett bodybutter från Victoria Secret och Marabou mjölkchoklad 200g ;), du är för snäll gumman!! 
 
Igår hade jag tid för mig själv efter jobbet och åkte till stan och shoppade lite. Skönt att kunna gå själv och titta och prova kläder. Det blev en hel del.
 
Precis när jag hade satt mig i den gula soffan i den gula t-shirten med den gula kaffemuggen för att skriva detta inlägg spillde jag kaffe i soffan (!!!) samtidigt som Rasmus vaknade i sängen på övervåningen, jag blev lite avbruten om man säger så. Tur att det dröjer innan Micke kommer hem, jag har med andra ord några timmar på mig att försöka få bort fläckarna i "hans" soffa.
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är du värd:). Oh noo fläck i gula soffan!! Hoppas den gick bort. Tack för i dag-kram

2013-02-19 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0