söndag

Jag och Rasmus har varit i Motala idag och gratulerat mamma som fyller år idag. Mamma bjöd på massor med gott, bl.a. jättegod vaniljpannacotta med hallon. Så goda att jag fick/tog med mig två st hem :). 
Rasmus och kusin Nova busade massor och de kunde nog hållt igång en bra stund till om det inte var för att vi var tvungna att bege oss hemåt vid 17-tiden.

Bion vi var på igår var riktigt bra! Bland de bästa filmer jag har sett i 3D, men jag har fortfarande lite svårt för när det ser studiofilmat ut som det också gör på många nyare tv-apparater. Vad hände med filmfiltret liksom??

Vi gillar färgen gult i vår familj. Den gula färgen pryder allt från motorfordon, möbler, kläder och heminredning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0