Min rygg går av

Har sjukt ont i ryggen, det kommer såfort jag håller på med nått. Nu har jag iaf gjort en blåbärspaj och egen vaniljsås och ligger för tillfället och vilar i sängen. Samlar lite krafter inför att duka bordet, jo det är sant. Rasmus sover ute i vagnen och på fm har vi varit i lekparken.
Mina syskon kommer vid 15-tiden och då ska vi äta mat och dela ut julklappar till barnen. 
På bilden längst ner ser ni en av mina julklappar från Micke. En PiP Studioskål i samma serie som jag fick muggar i av Annie.





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ryggont här med. Skönt att man kan vila lite, jag använder vetevärmarn flitigt :-). Det närmar sig nu...jag passerade bf igår. Lycka till!

Svar: Smart! Varför har jag inte tänkt på att använda vetekudden mer? Har iaf lagt ner den i bb-väskan men där gör den ingen nytta just nu. Lycka till till er med! ❤
sofnys.blogg.se

2013-12-28 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0