Kalas nr 3

Idag har tjejerna varit här på kalas. Vi åt lite mat som Mari (från Sri Lanka) hade lagat åt oss. Kul att kunna bjuda på något de inte provat förut. Vi fikade efteråt och jag fick chans att inviga mina fina muggar från Pip Studio som jag fick av Annie :). Jag fick också presentkort på Salong Klara dit jag går för att göra mina ögonfransar, väldigt passande! Imorgon har jag en tid där för påfyllning. 

Rasmus mådde bättre på dagen idag och Micke och han var ute en sväng i pulkabacken på förmiddagen under tiden jag bakade cupcakes med nutellafrosting, och ja, de blev goda. 

Nu är Micke och R på väg hem från farmor och nu på em har R blivit sämre igen. Gråter och är hängig och har ingen matlust. Ska göra lite pannkakor åt honom nu så får vi se om det går ner. Det blir inget dagis imorgon iaf utan han får vara hemma med nån av oss.


update 17.43: nu är mina killar hemma. Rasmus har feber, ögoninflammation och är genomförkyld med allt vad det innebär för honom med rossligt bröst m.m.
Just nu sitter han och äter pannkakor och kinderägg i soffan framför barnprogram.

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för en mysig stund!! ❤️❤️ Bilfärden hem var mindre mysig och det var skönt att komma fram när man sett några bilar i diket på vägen:/. Hoppas R kryar på sej snart. Kram

2013-12-08 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0