Isplaner

Fikan på stan med mina vänner var precis vad jag behövde. Härligt tjejsnack och lite pepp/tips inför förlossningen. Bra tips med kylväskan! Jo det är så att jag har fått för mig att jag måste ha isbitar där, så att jag hela tiden har kallt vatten i min vattenflaska som jag ska ha med. Vet inte vad personalen skulle tro om mig om jag frågade efter ishinken när jag kommer incheckandes med mina väskor, och ja, det blir mer än en + en liten kylväska eftersom jag har fått tipset om att ta med is istället för att att försöka hinna frysa där, man vet ju inte hur snabbt eller utdraget detta blir.
I eftermiddag har det fortsatt att mola och ila och vi får se hur natten blir.

Kommentarer
Postat av: Annie

Kände oxå att en tjejdos var välbehövligt. Tack❤️.

2013-12-29 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0