Fjärde advent

Haft en mysig förmiddag hemma hos Jenny. Lova och Rasmus bakade kakor och sedan fixade Jenny god lunch. Rasmus somnade i bilen och sover i sovsäcken i sin vagn just nu, tummen upp för det. Skönt att han ville sova en stund mitt på dagen idag, det blir bäst så för alla parter så hinner jag ladda mina inte för tillfälligt så starka batterier.
Jag längtar tills lillebror har kommit och man börjar bli sig själv igen. Kunna vara ute och busa med Rasmus och bara göra andra vardagliga ting som är ganska ansträngande just nu. Lycklig lottad är jag som har en sån fin fästman som kommer hem efter en hel dags slit på jobbet och bara styr upp hemmet när det behövs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0