Ny vecka

Kalsong-dag idag på dagis och det gick riktigt bra. Bara 1 olycka (jag hade räknat med fler) så det får vi vara nöjda med. Han hade kissat både på toaletten och på pottan där. När jag hämtade honom satt han ute med några barn och fröknar och åt äpplebåtar och vi passade på att låna pottan en snabbis innan vi gick hem. 
 
Är ute efter en Emmaljunga Scooter S som sovvagn på dagis till Rasmus och har hittat en bra/snygg/rätt pris på Blocket men nu precis har jag ångrat mig och vill ha en sådan fast med fyra fasta hjul. Det trodde ni inte va? En stor bulkig Emmaljunga med fyra fasta hjul. Men det är nått jag gillar med dem. I och med att de sover ute upp till -20 grader så vill jag kunna bädda ordentligt med sovsäck och grejer och tyvärr börjar Buggan bli liiite trång för detta ändamål i vinter. Jag letar vidare på Blocket och hoppas att just den färgen jag vill ha ramlar in snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese D

Duktig han är utan blöja :)
Jag har scooter S och är väldigt nöjd
med den :) lycka till med letandet! Kram

2013-08-13 @ 18:56:11
Postat av: Sofie

Hur tycker du den funkar i snö? Är det svårt att köra den då? Kram

2013-08-13 @ 19:39:52
Postat av: Storasyster

Läste om den vagnen.
Verkar jättebra:-)
Det står att den heter scooter för den ska kunna plöja fram överallt i terrängen o så:-)
Funkar säkert görbra i snön;-))
Kramis❤

2013-08-13 @ 20:07:47
Postat av: Therese D

Det funkar bra, det är ju oftast skottat
överallt där man går. Vi är supernöjda,
så smidigt med svängbara hjul.

2013-08-16 @ 07:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0