Min nya möbel

Har köpt en ny möbel via en annons i dagstidningen. Ringde på den direkt när jag såg den då det var love at first sight. Det måste varit meningen att jag skulle köpa den då jag just den dagen hade Peters bil till jobbet, bilen som har världens gap till lastutrymme, perfekt. Hämtade den i Ekholmen efter jobbet i fredags.

Möbeln blir perfekt i barnrum. Massor med böcker och prydnadssaker på överhyllorna och sen leksaker, block och kritor i skåp och lådor som är perfekt i höjd för att barn ska kunna plocka och ta fram själva hur som helst.
Jag gillar de extra lådorna under överhyllorna och under de finns även en utdragbar skrivbordsskiva. Sådär lagom hemlig och väldigt praktisk. Jag kommer nog inte måla om denna utan den för vara så underbar som den redan är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0