Godmorgon

Just nu med kaffe i handen för att kicka igång denna dag. Uppdateringarna här på bloggen har visst blivit lite sparsamma senaste dagarna. Strax beger jag mig till jobbet och måste även tanka innan (fuck, fuck, fuck), inte min grej.


Laddar lite inför ett samtal till dagis då jag blev så besviken när jag hämtade igår. En vikarie hade tagit Rasmus till ett annat dagis där han aldrig har varit tidigare eller känner igen någon. Han hade varit ledsen när han kom dit. Detta är inte ok, och jag visste inte ens vart ingången till det dagiset var, det är ju bra om man vet var ens son har tagit vägen. Ni kanske tycker att jag överreagerar men enligt min mening skulle de ha ringt och informerat mig så att jag hade haft en chans att hämta honom tidigare.

 


 

Uppdat.

Har pratat med dagis och de bad så hemskt mkt om ursäkt och visste inte varför de hade gått till det andra dagiset så sent på eftermiddagen igår. De skulle prata med den övriga personalen senare idag. De sa att det aldrig kommer att upprepas och att de kommer att ringa innan om det skulle bli såhär nästa gång. De förstod att Rasmus blev ledsen när han kom dit då han inte kände till det där och tyckte det var dåligt skött.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0