Effektiv söndag

Jag älskar sådana dagar, när man får en massa saker gjort.
Vi började dagen med att åka till valla och mata och klappa djuren, sen grillade vi korv och hamburgare där innan vi åkte hem. Jag var jättetrött efter väldigt lite sömn inatt och tog en powernap när vi kom hem. På eftermiddagen kom Birgitta och Peter hit och vi rensade massor på altan och var iväg på åvc:en och slängde skräp. Hur kan det bli så mycket?!?
Jag ger mig själv en klapp på axeln då jag har fyllt kylen med måltider, så skönt att bara värma när man kommer hem. Nu finns både, tomatsoppa, pannkakor, spagetti & köttfärssås och pannbiffar med gräddsås klart och redo att ätas, väldigt smidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0