söndag

Helgerna går väldigt fort tycker jag, blir skillnad sen när jag är ledig en dag extra i veckan. Igår var jag och Rasmus i Motala och hälsade på mamma som bjöd på middag. Det var jättegott som vanligt och Rasmus smaskade i sig pannbiffar som aldrig förr.

Idag var vi iväg till K-rauta och köpte cover-tapet. Hade tänkt att tapetsera idag då Birgitta och Peter har varit här och kunde sett efter Rasmus men det blev inget. Både Micke och jag känner oss risiga i halsen. Gör ont när jag känner och sväljer. Hoppas det inte blir värre.

Just nu får Rasmus välling och jag ska förbereda middagen som består av quesadillas med guacamole, mums!
Till Rasmus gjorde jag currygryta med ris förut och han verkade gilla det :).

Fräschade till håret förut med en ny färg, chokladbrun hette den. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0