Vällingproblem - kanske löst!

Tack för alla kommentarer!

Igår gick det mkt bättre! Blandade hans tidigare välling med majsvälling (efter att ha gett en flaska med bara majsvälling som han ratatade!) och den drack han upp och somnade och har sovit bra inatt. Vaknade till en gång och var ledsen men somnade om snabbt (dock i vår säng men vad gör man ;)).

Det kan mkt väl vara tänder på G. Jag har sett att "huggisarna" är på väg. Rasmus har 12 tänder för närvarande så det är ju ett par kvar :/. Och, måste tilläggas, har han ätit dåligt i några dagar.

Jag kör på mer majsvälling nu ett tag och ser om det blir bättre. Han "livnär" sig inte på välling utan får det bara när han vaknar och ska sova så vi fortsätter med mild 6-månaders majsvälling (lite utblandat kanske för smakens skull).

Eftersom han reagerade så starkt när vi började med 1-årsvällingen som är mkt fullkorn så kan detta mkt väl vara anledningen också.

På med damstrumpor och vit skjorta och sen åker jag till Norrköping där jag ska jobba idag.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Maria

Min stora pojke tålde inte heller välling. Så han fick gröt innan han la sig för kvällen istället och på morgonen när han vaknade. Min lilla verkar tåla majsvällingen bättre än havrevällingen, men absolut bäst tål han ersättningen. Så det verkar som det är för starkt för deras små magar.

2012-10-25 @ 13:09:42
URL: http://miasunset.blogg.se
Postat av: Jenny

Jaa vad gör man inte för att få sova.. Innebär det att dom små behöver sova i mamma och pappas säng så Jaa varför inte! :)

2012-10-25 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0