Soffbord 50-tal

Idag har vi barnvakt. Rasmus är hemma hos sin mormor i Motala. Det gick bra att lämna och i eftermiddag skulle Jenny komma och göra de sällskap.

Vi passar på att umgås på tumanhand.
Stannade till på loppisen i Fornåsa och hittade detta fina soffbord. Precis som jag vill ha det :). Jag kanske kommer måla skivan orange och låta benen/underredet vara kvar i originalskick.
Nu har vi varit en sväng på stan och ätit lunch och ska åka hem och dricka kaffe och mysa.

Ps Hittade vedugnsbageriet som ligger mellan Linköping och Klockrike. Imorgon har de semesterstängt så vi hade tur att det var öppet.
Har åkt den vägen en miljard ggr men aldrig lagt märke till skylten.
Det fanns en äggbod precis bredvid också. Ds

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bill

från mig var det haha

2012-10-19 @ 18:39:01
URL: http://matildabill.se/
Postat av: Matilda Bill

Men vafan jag skrev nyss en kommentar men nu försvann den aja. Skulle bara säga att det var ett riktigt snyggt bord!

2012-10-19 @ 18:41:02
URL: http://matildabill.se/
Postat av: Anonym

Bara älskar bordet ni köpt!!Påminner om barndomen från 50talet:))

2012-10-20 @ 17:37:42
Postat av: Mamma

Det var jag mamma som skrev!!!

2012-10-20 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0