Sixtens dop och bilproblem

Nu sitter vi i bilen påväg mot stan. Sixten ska döpas i Domkyrkan 12.30. Rasmus får vara hemma och sova med farmor under tiden.

Igår var vi hemma hos Daniel och Emma på kvällen, och de bjöd på supersmarrig mat som alltid. Det blev en riktig stressig fredag för alla parter så det var skönt att umgås en stund på kvällen.

Just ny vill jag ha en ny svart Volvo V70, efter att vår bil började ryka och slå gnistor mitt i stan och jag fick springa ut med Rasmus i panik igår. Känner jag mig j_vligt trött på bilar överhuvudtaget och nu är det verkligen dags att köpa en bil årsmodell ny och sälja minst 1 av våra Alfa Romeo, ja så är det!


Jag har en ny klänning iaf :).


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,volvo är bra!!Man åker säkert i volvo den saken är klar:))Fin klänning, på en fin tjej!!

2012-10-27 @ 13:10:58
Postat av: Cathrine

dragkrok på nån av alforna?

2012-10-27 @ 16:45:40
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Sofie svarar

Ingen av bilarna har drag...

2012-10-27 @ 19:10:19
Postat av: annie

Jag gillar klänningen jättemycket!! Bra köp:) Snygg som alltid! Och jaaa V70 är bra skit hihih-kram

2012-10-27 @ 19:40:58
Postat av: Storasyster

Ja en ny Volvo V70 ...det skulle va perfekt för er nu..
Volvo,, villa ,,vovve ,,sen är det bara hunden kvar hehehe ...
Kram❤

2012-11-02 @ 12:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0