Saker min son behöver veta om världen

Vill köpa denna bok som är skriven av Fredrik Backman. En författare, krönikör och bloggare för tidningen Café. Jag tror den är väldigt underhållande och lättläst och skriven på ett komiskt sätt.
 
Utdrag ur boken:
 

"Det är alltså jag som är din pappa. Du får vänja dig." 

 

"Till min son. Jag ber om din förlåtelse redan nu. För alla gånger jag kommer skämma ut dig. För charterresorna. Cowboyhatten. Riktiga män väger över 90 kilo -t-shirten. För att jag gör min pappa-hade-rätt-och-mamma-hade-fel-dans bland folk. För att jag köper minibuss. För att jag har shorts."

 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Åh vill med ha! Satt och nästan skratta rakt ut i kun.salen när jag läste i din Mama! Det var något med att Naturgodis aldrig betyder Bacon haha!!:)

2012-10-04 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0