det är något med söndagar

Rasmus vaknade pigg, glad och feberfri imorse, så himla skönt. Han har varit varm som en kamin inatt och i blöjan var det säkert 100 grader, bytte ofta och gav vatten.
Idag har vi mest fixat här hemma, tvättat, veckohandlat, planterat blommor, ätit jord, lagat currygryta (!?!) som jag faktiskt tyckte var ok.
 
Imorgon jobbar jag till 18 och efter det ska jag troligtvis träffa några vänner på stan. Om inte Rasmus är vaken när jag går till jobbet imorgonbitti får jag inte träffa honom imorgon, jobbigt!
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan lacka naglarna.
 
Den här gulliga pyjamasen köpte Micke till R från Lindex. Har börjat med tvådelat nu, stora pojken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0