Snart helg

Strax åker jag till Norrköping och jobbar där hela dagen, sen tar jag helg. Imorgon ska jag ut och äta på Kniv & Gaffel med Emma, Maud, Tina och Jenny. Har aldrig varit där tidigare så detta ser jag fram emot.
På lördag kommer mamma och hämtar Rasmus då han ska vara hos henne över dagen. Micke och jag ska sysselsätta oss med att titta på golv, skåp, belysning, tapet och annat kul som har med groventren och den nya väggen som ska upp på övervåningen att göra.
 
Har börjat fundera mer och mer på om jag ska göra en kemisk peeling. En behandlning på 6 ggr som stramar upp huden lite, stärker och jämnar ut osv. Det kostar en slant, men som Cat sa; - Skönhet har inget pris.

Kommentarer
Postat av: annie

För typ fyra år sedan...tzatsiki och souvlaki...du,ja,cat,bojjt o jenny...kniv & gaffel...kommer du ihåg?;)

2012-11-01 @ 07:38:19
Postat av: Sofie svarar

Åh fuck! Mitt minne ;( Tur att jag har dig! Ålderns höst, jag säger bara det.

2012-11-01 @ 07:59:23
Postat av: Cathrine

Alltså 3 lax är ju inte så mycket, 500 per gång, då låter det ännu mer prisvärt! Hade jag inte häst så hade jag varit halvt stelopererad vid det här laget ;)

2012-11-01 @ 10:48:09
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0