otur?

Det har inte blivit mkt sömn inatt. Febern steg till 40,6 men imorse när jag klev upp tyckte jag han kändes svalare. Vi ger honom alvedon var fjärde timme, vatten, jordgubbssaft, smoothie, det är det ända han vill ha. Vällingflaskan slår han bort bara. Jag har en svag aning om att han kan ha ont i halsen. Hoppas han känns lite bättre idag.
 
Igår skruvades det skåp till groventren för fullt här hemma. Nu på morgonen kommer Daniel hit med sina megaverktyg och sågar till bänkskivan till oss och gör hyllplan av biten som blir över. I och med att bänkskivan är av massiv ek blir det fint att ha hyllorna i samma. Ikea säljer bara hyllor med ekfanér. Alla skåp ska monteras på plats och det har varit många turer fram och tillbaka med detta rum, frågan har varit; -Vad är bästa lösningen för att utnyttja rummet så mycket som möjligt?? Jag tror att vi har funnit lösningen nu och det har blivit stor skillnad mot vad som var tänkt från början.
 
Nu börjar jag piggna till efter en dusch och kaffe så nu ska jag måla dit ett ansikte också.
 
Här är en bild på min stora pojke från i veckan, nyvaken, helt klädd i ull (jag har blivit värsta ullnörden) efter middagsvilet.
 
 
Ps Var inne på Loudness hemsida för ett tag sen och såg att "The Thing" i steelbook inte fanns längre. Jag misstänker att det är Tonny eller Ljung som har varit där och köpt den ;). Kom igen nu mina flitiga läsare, träd fram! :) Ds

Kommentarer
Postat av: Annie

Sötis! Hoppas han mår bättre och att febern lagt sej nu. kram

2012-11-29 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0