Multitasking

Jag gillar effektiva dagar och idag färgare jag håret samtidigt som jag, gjorde pannkakor, bakade muffins och hjälpte Micke att skruva ihop bänkskåp till groventren. Det kommer bli riktigt bra därinne och jag verkligen längtar. Köpte högblanka svarta luckor men har ångrat mig så dessa ska lännas tillbaka. Måste ändå tillbaka till Ikea för att kompletteringshandla lited. Nu blir det grön/turkosa luckor istället och fågeltapten, ändrar stil helt från det vit/svart röda som var tänkt från början.
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Det var alltså hårfärgningsdagen igår;). Låter jättefint med turkost. Kul att se sen när det är klart. Kram

2012-11-26 @ 11:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0