Mkt på gång

Det gick jättebra med Rasmus och mamma igår. Han hade hur kul som helst där och när vi hämtade honom så blev han glad men hade inte tid att komma fram till oss, han var helt uppe i sitt. Han fick välling och pyjamas hos mamma och sen somnade han i bilen hem, smidigt.
Micke och jag tog en tur till Norrköping, åt lunch där och shoppade lite. Stannade till på Ikea innan vi åkte vidare till Motala och kollade lite på skåpsluckor och belysning. Nu lutar det åt att vi kommer ha högblanka röda luckor i groventren. Det som talar emot är att jag redan har köpt en massiv ekskiva, funkar detta tillsammans??

Just nu sover Rasmus ute i vagnen och jag har en morotskaka i ugnen samtidigt som jag bakar tekakor. Både recepten är från Leilas bok "A piece of cake".
Om några timmar kommer Emma, Daniel och Nova hit för att umgås, leka och äta, mkt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Myssöndag på hög nivå=). Kul att det gick så bra igår och skönt för er med lite egentid. Rött och ek funkar väl? Vita väggar? kram

Svar: Japp, vita väggar. Känner mig lite kluven :/.
sofnys.blogg.se

2012-11-04 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0